Ευκλείδης Γ
Τεύχος 40-41
Μάϊος-Δεκέμβριος 1994
Εκδόσεις: Ελληνική Μαθηματική Εταιρία
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
2. Η ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ
3. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΕΩΣ ΤΟΝ 17 ΑΙΩΝΑ
4. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΩΣ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΟΥΜΑ
5. ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΥΒΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΛΑΡΓΗΣΗΣ
6. ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ
7. ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΝΟΤΑΡΑ
8. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1800-1840