Τρίτη, 21 Ιουνίου 2016

Στατιστική έρευνα - Μαθηματικά προσανατολισμού 2016

Ασχολούμενοι με τη βαθμολόγηση γραπτών των πανελληνίων εξετάσεων θελήσαμε να κάνουμε μια στατιστική έρευνα σχετική με τον τρόπο βαθμολόγησης και αυτά που ζητάμε από τους μαθητές μας.

Θα παραθέσουμε δύο λύσεις για τα θέματα Β, Γ, Δ των πανελληνίων εξετάσεων που θα μπορούσαμε να δούμε από δύο υποθετικούς μαθητές, τον μαθητή Α' και τον μαθητή Β΄.

Εδώ θα μας ήταν πολυτιμότατη η βοήθεια σας αφού ζητάμε από εσάς στην ουσία να βαθμολογήσετε τις δύο λύσεις που θα δείτε όσο πιο σοβαρά και συνετά μπορείτε. 

Γι' αυτό θα δώσουμε ξεχωριστά δύο βαθμολόγια που θα αναφέρονται στο μαθητή Α' και στο μαθητή Β' αντίστοιχα.

Τα αποτελέσματα θα επεξεργαστούν στατιστικά και θα παρουσιαστούν σε επερχόμενο συνέδριο.

Θα παρακαλούσαμε να στείλετε τα βαθμολόγια συμπληρωμένα επισυνάπτοντάς τα σε προσωπικά μηνύματα στους λογαριασμούς μας:



ή αφού θα τα δώσουμε και στο facebook μπορείτε να μας τα στείλετε με επισύναψη στους προσωπικούς μας λογαριασμούς εκεί.

Για να γίνουν δεκτά θα πρέπει να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμό σας , την ιδιότητα σας (καθηγητής δημοσίου ή φροντιστηρίου ή ότι είστε τέλος πάντων!) και φυσικά αν είστε καθηγητής δημοσίου αν εκτελείτε χρέη βαθμολογητή ή όχι. Όλα αυτά υπάρχουν μέσα στα αρχεία excel που παραθέτουμε παρακάτω.

Παραθέτουμε εδώ τη λύση του μαθητή Α'.

Παραθέτουμε εδώ το βαθμολόγιο για τον μαθητή Α'.

Παραθέτουμε εδώ τη λύση του μαθητή Β'.

Παραθέτουμε εδώ το βαθμολόγιο για τον μαθητή Β.

Η βοήθεια σας επαναλαμβάνουμε θα μας είναι πολύτιμη. 

Σας ευχαριστούμε θερμά, εκ των προτέρων.

Χρήστος Κυριαζής
Ελευθέριος Πρωτοπαπάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές .